עשרה טיפים סודיים שיעזרו לנו לרדת בצורה פשוטה במשקל.

מכירה את המשפט "הסוד נמצא בפרטים הקטנים"?

נכון יש את האנשים האלו, שמסיימים עבודה בעשר דקות, כשלאחרים זה יכול לקחת שעה?
אולי זה בגלל שהם עשו קצת מחקר, למדו דברים שאחרים לא מכירים, וככה הם הפכו את עצמם לכאלה שמשיגים את המטרה מהר יותר!

אז בשביל שאת תשיגי את המטרה שלך מהר יותר ממה שציפית… הינה רשימת קטנה של טיפים סודיים שהרכבנו עבורך:

1. ביצים לארוחת בוקר!

אכילת ביצים, בארוחת הבוקר בפרט, מסייעת לנו להרגיש שבעות יותר במהלך היום! זאת לצד כל היתרונות התזונתיים שיש בביצים.

2. אל תשכחי לשתות מים!

שתיית מים יכולה להאיץ את חילוף החומרים שלנו ב-25% למשך שעה וחצי. אם משלבים את שתיית המים לפני הארוחה – הגוף מרגיש פחות רעב ואנו יכולים לשפר את קצב הירידה שלנו במשקל ב-44%!

3. תה ירוק!

התה הירוק מלא בנוגדי חמצון, אשר מסייעים לתהליך שריפת תאי השומנים בגוף שלנו.

4.. דיי לסוכר ולמלח!

נכון, אנו רגילות לשתות את הקפה שלנו עם כפית סוכר ואת הסלט לתבל במלח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בהרגל, ואם נחליט שאנו מספיקות עם זה, הגוף ילמד להתרגל למצב החדש, לאט לאט נפסיק להרגיש את ההבדל ונתרגל לטעם – וכך נוריד משהו שלא עוזר לנו מהתפריט.

5. צלחות קטנות הן המפתח להצלחה!

מחקרים רבים הוכיחו, כי מספיק להחליף את הצלחת בה אנו רגילים לאכול את הארוחות שלנו לצלחת קטנה יותר, ובכך להקטין את הצריכה היומית שלנו! גם כאן, נדרשים מספר ימים של התאקלמות, שכן אנו רגילות למנות גדולות יותר.

6. תעצמי עיניים!

אחד הדברים החשובים ביותר לתהליך שלנו, שהרוב פשוט לא חושבים עליו – היא דווקא השינה. שההשפעה שלה חשוב לא פחות מהתפריט היומי שלנו או הפעילות הגופנית. מחקרים הוכיחו, כי הרגלי שינה גרועים הם אחת הסיבות להשמנת יתר – המחקרים קושרים 89% ממקרי השמנת היתר במחקר שבוצע בילדים להרגלי שינה גרועים, לצד 55% מהמקרים במבוגרים.

7. ביי למשקאות המוגזים והמיצים מהקרטון!

סודה, קולה או אפילו מיץ תפוחים מהקרטון – מלאים סוכר. והמון. לכן אם את רגילה לשתות הרבה, תנסי להחליף את המשקה הקל הבא שלך למשהו בריא יותר – אולי קנקן מים עם קצת נענע ולימון? או כל דבר אחר שאת יכולה להכין בלי הרבה מאמץ. האינטרנט מלא במתכונים בריאים וטעימים למשקאות ביתיים!

8. תלעסי לאט!

למוח שלנו לוקח כחצי שעה להבין שאנו כבר לא רעבות, ורק אז הוא מאותת לקיבה שלנו שדיי… אז בשביל לעזור לנו להימנע מאכילת יתר – מומלץ ללעוס לאט, ולא למהר עם האכילה. בנוסף, מומלץ להימנע מאכילה מול טלוויזיה או מחשב, אז הריכוז שלנו לא מופנה באכילה ובתחושת השובע. ככה, בלי להתאמץ, נגלה שאנו יכולות לאכול פחות ועדיין להרגיש שבעות!

9. תוסיפי לתפריט שלך תוסף תזונה!

חשוב לוודא שתוסף התזונה שאת מוסיף לתפריט מאושר על ידי משרד הבריאות, ולוודא גם שהוא מורכב מרכיבים טבעיים בלבד. בתוספי התזונה יש לנו תמצית של סוגים שונים של סופר פוד – אשר הסגולות הרפואיות שלהן עוזרות מאוד לתהליך הירידה שלנו במשקל, עוזרות לנו להרגיש ערניות יותר במהלך היום, ומדכאות לנו את החשק לנשנושים!

10. תמדדי את ההצלחה שלך!

כולנו צריכות זריקת מוטיבציה. לכן, אל תשכחי למדוד את ההצלחה שלך ולרשום השינויים במשקל מידי כמה ימים, ולתלות את הרשימה במקום בולט – מומלץ אפילו על המקרר!

והכי חשוב – תזכרי, שזה באמת בידיים שלך ♥